On-demand webinar: Bättre efterfrågeprognoser och effektivare inköpsprocess för Microsoft Business Central-användare

En vanlig utmaning för inköpare och lagerplanerare är att inköpsbeslut baseras på förväntad försäljning eller tidigare beställningspunkter. Med tidskrävande manuella processer och personberoenden drabbas många företag av alltför stora lager, undermåliga prognoser och otillfredsställande servicenivåer. Många inköpare som använder Microsoft Business Central har ett kalkylblad som komplement för att beräkna prognoser och försöka fånga aktuell efterfrågan.

I detta 30 minuters webinar delar vi våra erfarenheter om hur du som Microsoft BC-användare kan arbeta smartare och få bättre lagerprecision, kontroll och effektivitet med lageroptimering.

On-Demand Webinar - Hur förbättrar man lagertillgänglighet i osäkra tider
On-Demand Webinar - Hur förbättrar man lagertillgänglighet i osäkra tider

Vi fördjupar oss inom

  • Utmaningar med efterfrågeprognostisering
  • Hur fungerar modern inköpsoptimering?
  • Bli mer pricksäker i er prognostisering
  • Förebygg lagerbrist
  • Inköpsoptimering i praktiken med Eazystock

Fyll i formuläret för att ta del av det inspelade webinaret.