Webinar: Smartare Inköp och optimerade lager för Microsoft Business Central och NAV-användare

Många inköpare som använder Microsoft Business Central/NAV använder fortfarande kalkylblad som komplement för att beräkna avancerade prognoser och beräkna efterfrågan på hundratals enskilda artiklar.

Webinar Microsoft Business Central och NAV-användare

I detta 30 minuter långa webinar pratar vi om de möjligheter som finns för att modernisera och optimera inköpsprocessen. Vi går igenom följande:

  • Hur man kan man arbeta effektivt med en mer pricksäker prognostisering?
  • Hur fångar man trender i efterfrågan?
  • Hur kan man förebygga så kallade “stock-outs”
  • Arbeta smartare med att fylla containrar eller lastbilar
  • Hur kan säsongsartiklar hanteras på ett smart sätt?
  • Hur förebygger jag eventuella personberoenden och risker för handhavandefel i inköpsprocessen?

Vi delar våra erfarenheter om hur inköpare kan arbeta smartare och få bättre resultat av en moderniserad inköpsprocess för Business Central/NAV!

Fyll i formuläret till höger för att se webinaret!